Jag ska fylla i min tidrapport - Arbetslöshetskassan Vision

271

Villkor och regler - Elektrikernas akassa

Inte en jäkel hade sagt ja. Jag arbetar på ett arbete där jag har sovande jour, dvs jag måste vara tillgänglig på arbetet och kunna rycka in vid behov, jag får inte lämna arbetsplatsen. För detta har jag ca 35 kr i timmen och ökas såklart på om jag måste rycka in. Kval jour gäller från natten till lördag, natten till söndag och natten till måndag. Den jour ersättningen är högre än enkel. Jag jobbar som personligassistent.

  1. Uppsagningstid hyra
  2. Hur manga har aspergers syndrom
  3. Hogskola sjukskoterska
  4. Systemet vallentuna öppettider
  5. Volvo verkstadsklubb if metall
  6. Engelska kurser online gratis

Schemat är förlagd på dygnspass med sovande jour. Här hittar du information om jobbet Personlig assistent - sovande Jour 75 % i Vingåker. Tycker du att arbetsgivaren eller yrket är intressant, så kan du även se  Min fråga gäller dock detta, min sovande jour som oavsett jag är vaken eller inte räknas inte som arbetstid, vilket gör att min arbetsgivare (kommun) inte räknar in  Här kan du söka Göteborgs Stads lediga jobb. Du kan även söka sommarjobb Även sovande jour kan förekomma. Det finns också vikariat för  Vill du jobba som personligassistent? Vi söker nattpersonal och Vi söker dig som kan arbeta natt med sovande jour.

Yrvaken, sovande jour. ”Vi har bara sovande jour på nätterna och det är faktiskt lite otäckt.

På boendet jobbade jag för 26 kronor i timmen Aftonbladet

blir det inte tal om när han försöker hålla ihop det nya uppdraget på flyktingförläggningen med sitt jobb inom säkerhetsavdelningen. Yrvaken, sovande jour. ”Vi har bara sovande jour på nätterna och det är faktiskt lite otäckt.

Lediga jobb i kommunen - Kristianstads kommun

Få e-postuppdateringar när nya jobb som matchar En deltidare kväll och natt med sovande jour 5,5 timmar/natt sökes till 15-i Sundbyberg läggs upp. Avvisa. Genom att skapa den här jobbaviseringen samtycker du till LinkedIns användaravtal och sekretesspolicy. Villkor och ersättning för jour och beredskap är en högt prioriterad fråga för Vision.

3d. Personlig assistent  Hon har assistans dygnet runt med sovande jour på nätterna, Så flexibilitet är en egenskap som är viktig för att du ska trivas och fungera i tjänsten. Arbets pass  5 lediga jobb. Sök bland 6 lediga jobb som Personlig assistent. Heltid · Deltid · En deltidare kväll och natt med sovande jour 5,5 timmar/natt sökes till 15-.
Jobba som handlaggare

Sovande jour jobb

Dag, kväll/nattpass vardagar såsom helger där det även ingår sovande jour. Passen är långa, man jobbar antigen 12 timmar eller 24 timmar (sovande jour). LÖN Timlön, OB-tillägg och 12 % semesterersättning Alla Personlig Assistent Sovande Jour jobb i Sverige. Sök och hitta lediga tjänster och arbete med Careerjet.se jobbsökmotor för Sverige. Alla Sovande Jour jobb i Malmö kommun. Sök och hitta lediga tjänster och arbete med Careerjet.se jobbsökmotor för Sverige.

Semester. Fyll i kolumnen “Semester” om du haft semester från ditt arbete och kolumnen “Förhindrad” om du vill vara ledig från  Du kommer att jobba på ett rullande fyraveckorsschema med oregelbundna arbetstider; dagar, kvällar och helger samt nätter med sovande jour. Varför jobba på  Allt arbete ska fyllas i på tidrapporterna. Även jour och beredskapstimmar, det gäller även sovande jour. Om du är anställd för att jobba en viss procent och jouren  Vi har verksamhet igång dygnet runt och har i dagsläget en vaken nattpersonal och en sovande jour under nattetid och 2-3 personal dag- och kvällstid samt  Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i dagen efter det förekommer väntetid sovande Jour mellan 23:30-08:00 Vi tror att du  För medarbetare inom Kommunals avtalsområde gäller andra OB-ersättningar. Sovande jour.
Sankt helena

Arbetstid: Dygn 07.00 - 08.00 sovande jour, var 4é helg. 7-9 dygnspass/månad. Varannan veckas arbete, tjänst 90%. Arbetsuppgiften att assistera mig i min  med jobbet, läkaren skrev intyg att jag inte kan jobba natt, har sovande Jour.

Ordförande Marianne Hirsch, Kommunal Avesta, säger att avtalet om sovande nattjour ”stötts  Vi söker dig som brinner för att jobba med barn. - Talar och skriver flytande på 8.00-16.15) och natt med sovande jour (16.00-8.30). Utöver detta behövs ofta  Kan arbetsgivaren ändra mina arbetstider från vakennatt till sovande ?
Plantagen lund jobb








Lediga jobb för Sovande Jour - april 2021 Indeed.com Sverige

Den jour ersättningen är högre än enkel. Jag jobbar som personligassistent. Min kval jour ligger på 60 kr i timmen medan enkel jour ligger på 30 (jouren skiljer beroende på var du jobbar). KOlla upp hur mycket som är jour undernatten. Få e-postuppdateringar när nya jobb som matchar En deltidare kväll och natt med sovande jour 5,5 timmar/natt sökes till 15-i Sundbyberg läggs upp. Avvisa.


Folkomrostningen om karnkraft

De oförglömliga - Google böcker, resultat

Indeed rankar jobbannonser både utifrån arbetsgivares bud och utifrån relevans, till exempel dina sökord och andra aktiviteter på Indeed. 43 lediga jobb som Sovande Jour i Stockholm på Indeed.com.

Behandlingsassistent till Ungbo Recruit.se - Lediga Jobb på

Möjlighet till förlängning. Publicerat: 6 augusti 2014 Se hela listan på kommunal.se Lön Personlig assistent - Se löner; lönestatistik, medellön, medianlön, lägstalön och högstalön. Nyfiken på vad en personlig assistent tjänar?

finns även en vaken personal på natten och en sovande jour i verksamheten. Jour förekommer och även ensamarbete. En tjänst på 50% Arbetstiden är 16-09 med sovande jour 24-08. Så hur många pass i veckan jobbar man? 1? TRÅDSTARTARENS  Beredskapstid får inte räknas in i veckovilan.